L’actuació, amb un pressupost de 306.331 euros, està prevista que es complete a finals d’any

L’Ajuntament de Xàtiva ha iniciat els treballs d’ampliació del cementeri municipal, una obra que sumarà 470 nous nínxols i 50 columbaris. L’actuació, amb un pressupost de 306.331 euros, està prevista que es complete a finals d’any.

El projecte contempla la construcció dels nous nínxols en tres alineacions diferenciades. La primera consisteix en una sola fila de 100 nínxols, distribuïts en quatre plantes, als quals s’afegiran 50 columbaris en una cinquena planta, completant un pavelló ja existent. La segona alineació presenta una estructura de dues files, amb un pavelló aïllat que oferirà 260 nínxols distribuïts en cinc plantes. La tercera alineació es construirà al llarg del mur perimetral del cementeri, amb 110 nínxols en cinc plantes.

Aquesta ampliació respon a la demanda de capacitat al cementeri municipal, garantint un espai adequat per als veïns i veïnes de Xàtiva i assegurant un servei públic digne i suficient per als propers anys.