Es compartiran eines digitals senzilles i claus per a presentar una empresa o un negoci

El dijous 15 de juny, el CCX de Xàtiva acollirà l’esdeveniment empresarial Focus Pime la Costera i la Canal de Navarrés “Negocis locals. Vender más allà del territori”.

En la jornada es donaran a conéixer claus i estratègies senzilles d’innovació i diferenciació per al negoci local i es mostraran casos de xicotetes empreses que han nascut en el territori i que han aconseguit projectar-se molt més enllà del seu municipi. La trobada comptarà amb l’assistència de negocis, pimes i emprenedors. 

Començarà amb una xarrada de l’expert en màrqueting digital Álvaro Valladares, sobre com ChatGPT i altres eines de digitalització senzilles poden convertir-se en un bon aliat de les petites empreses locals. 

Consuelo Zacarés participarà donant a conéixer el seu negoci sobre cosmètica natural situat a Xelva, i com la combinació d’accions en línia i offline li han permés arribar a un públic fins i tot d’altres continents. 

Victoria Daboise, parlarà del cas de la llibreria de Doña Leo, propietat de Màxim Huerta, que va obrir les portes fa uns mesos a Bunyol i ja ha pogut atraure clients propis i per a altres negocis de la comarca i de fora. Els assistents podran posar en pràctica aquests consells en el café networking que posarà fi a l’esdeveniment. 

La jornada s’ha dissenyat pel Centre Europeu d’Empreses Innovadores de València en col·laboració amb les mancomunitats de la Canal de Navarrés i la Costera-Canal; les associacions Xàcex, ADEXA i Associem; FEVECTA i els ajuntaments de Xàtiva, Xella, Vallada i Moixent. La inscripció és gratuïta prèvia inscripció. Aquesta iniciativa està promoguda i finançada per la Generalitat Valenciana, a través de l’IVACE.