La iniciativa compta amb la col·laboració del ticktocker local @alegriadepoble, Rixi Barberà

L’Ajuntament de Vallada ha llançat la campanya “Tinc una cita amb mi”, un vídeo adreçat al públic adolescent i jove de la població per desmitificar certes idees de l’amor romàntic. 

La iniciativa compta amb la col·laboració del ticktocker local @alegriadepoble, Rixi Barberà qui, a través de 5 exemples, desmitifica certs tòpics històricament relacionats amb l’amor romàntic i que es considera són erronis, com la idea de buscar la mitja taronja o que per amor cal sofrir. 

Al llarg de la peça audiovisual, l’influencer convida a canviar aquestes actituds per unes més sanes, com la comunicació entre la parella o tindre autonomia personal. El vídeo conclou amb el missatge que cal estimar-nos i cuidar-nos bé sempre, tant a nosaltres mateixa com als nostres vincles, i que la nostra felicitat afectiva depén de nosaltres mateixa. El vídeo es pot trobar a les xarxes socials de l’Ajuntament @ajuntamentvallada i al web www.vallada.es