La Diputació suma esforços amb Turisme CV i les mancomunitats per a millorar les destinacions turístiques consolidades i desenvolupar els incipients

València Turisme ha destinat enguany un total de 810.000 euros a finançar els Plans de Dinamització i Governança Turística de vuit mancomunitats de la província, desenvolupats des de 2019 i finançats a parts iguals entre la marca de la Diputació de València, Turisme Comunitat Valenciana i les entitats locals, en tres anualitats.

Els programes s’han impulsat com a aposta conjunta pel manteniment, l’adaptació i la millora de les destinacions turístiques consolidades, a més del creixement i el desenvolupament de les incipients, per a incrementar la competitivitat de l’oferta turística i el seu posicionament en el mercat, mitjançant la innovació, modernització i consolidació dels productes turístics. 

En concret, es tracta dels projectes de dinamització turística de les mancomunitats de La Canal de Navarrés, La Costera-Canal, El Carraixet, La Hoya de Buñol-Chiva, Camp de Túria, Sagunt-Camp de Morvedre, La Safor i la Mancomunidad del Interior Tierra del Vino. 

Projectes singulars

Les accions dels diversos plans de dinamització són variades. Des de l’aposta de la Mancomunitat de La Canal de Navarrés per iniciatives d’intel·ligència turística per a posicionar la comarca com a destinació turística, a partir de la seua riquesa patrimonial i natural, fins a la digitalització d’espais i accions promoguda per la Mancomunitat de La Costera-Canal, al costat de la implementació d’una guia cicloturista que vincule els recursos turístics comarcals.