La participació es pot realitzar a través del codi QR del cartell o mitjançant el qüestionari habilitat en línia

El projecte de construcció de la presa de Montesa ha obert un procés de participació pública i concertació social perquè la ciutadania puga traslladar les seues opinions, preocupacions i propostes al voltant de l’actuació.
En aquest marc, s’han habilitat dos canals de participació. D’una banda, un qüestionari de valoració social del paisatge, que permetrà identificar els valors, percepcions i elements del territori que cal tindre en compte en l’Estudi d’Integració Paisatgística.
D’altra banda, la ciutadania també pot fer arribar dubtes, suggeriments, preocupacions o propostes relacionades amb el projecte, el territori i les possibles afeccions que puga generar.
La participació es pot realitzar a través del codi QR del cartell o mitjançant el qüestionari habilitat en línia.