Lucho durant la setmana ha tornat a entrenar amb el grup

Diumenge a les 17 hores, l’Olímpic visita el Guillermo Olagüe per mesurar-se al CF Gandia. Un duel clàssic del futbol valencià que s’ha viscut amb intensitat en categories superiors.
L’entrenador José Rueda, que dirigira el partit des de la banqueta amb muletes després de la intervenció al genoll, no té jugadors sancionats. Per lesió, a part de la baixa coneguda d’Ekedi, Mauro Melo continua recuperant-se i Sergio Garcia podria ser baixa després de parir algunes molèsties després del partit davant el Paterna. La nota positiva és la tornada de Lucho als entrenaments amb el grup i Tobias que en el dia d’ahir ja es posava les botes.
En el partit de la primera volta l’Olímpic va ser capaç de golejar als de la Safor per 9-0 amb el pòquer de gols d’Aaron Cardos, els doblets d’Ekedi i Mauro Melo i la diana de Pallarés. Però el Gandia que l’Olímpic es va trobar a la sisena jornada era un equip en construcció. Els de Diego Miñana s’han reforçat al llarg de la temporada amb jugadors com l’ex Olímpic Sega i ha demostrat ser un equip que tot i lluitar per la salvació és capaç de competir a qualsevol equip de la lliga. El passat cap de setmana va jugar un bon partit davant el líder, el Benigànim, a pesar de caure derrotats 2-0. La baixa per sanció per als blanc-i-blaus és la de Gazquez.
L’Olímpic després de fer un pas de gegant la passada jornada guanyant al Paterna i acostant-se als llocs de play-off, viatgen a Gandia amb la intenció de sumar els tres punts i aprofitar la jornada per a conquistar els llocs de privilegi intentar retallar distàncies amb Novelda i Benigànim que són colíders i que aquest cap de setmana es mesuren entre ells.
Declaracions de l’entrenador, José Rueda: