Un triomf solvent per recuperar sensacions després de dues derrotes consecutives

Ahir l’Olímpic va tornar a la Murta i també va tornar a guanyar. Després de dues derrotes consecutives, l’equip necessitava donar-li la volta a la dinàmica. L’encontre no va poder començar de millor manera. En el primer minut de joc, Carles Vidal enviava una passada llarga buscant Álex Díaz, que davant l’eixida del porter li va fer una vaselina per posar l’1 a 0.

El control de l’esfèric era total per a l’Olímpic, que va generar diverses arribades de perill amb Santi, Lucho i Fuentes. Els visitants no aconseguien tindre la pilota. Passada la mitja hora de joc, el Redován va guanyar protagonisme i va gaudir d’una de les seues ocasions més clares amb un remat que Javi Doménech va traure amb el peu. Van ser moments de resistència per a l’Olímpic, que va arribar al descans amb l’avantatge mínima.

La segona part va estar més igualada des del principi i els visitants van ser els primers a buscar el gol. Nico Cabanes va gaudir d’una bona ocasió quan tot just duia un minut a la gespa, però el porter va evitar el segon gol de l’Olímpic. Els xativins no aconseguien ampliar distàncies i pareixia que podia aparéixer el nerviosisme, convertit en imprecisions i pèrdues. Una d’aquestes va generar una bona acció ofensiva per al Redován, que no van poder aprofitar.

Passaven els minuts i la falta d’entrenaments durant la setmana, a causa de la pluja, es feia notar en els jugadors. Ja en temps de descompte, Bobi va protagonitzar una bona acció i, en xafar l’àrea, va ser derribat. L’àrbitre va assenyalar penal i targeta roja per al jugador del conjunt alacantí. Emilio, des dels onze metres, no va fallar amb un potent llançament que tancava el partit.

Els de Rueda van aconseguir retrobar-se amb la victòria i fer-ho amb la porteria a zero i dos gols de diferència. Un reforç molt positiu per encarar el pròxim desplaçament a l’Olleria.