Els de Camacho van caure 3-1 enfront del Novelda Unión

Ahir l’Olímpic va sumar la segona derrota de la temporada i de nou el resultat negatiu arriba lluny de la Murta. Els de Camacho van visitar el camp de la Magdalena on es van enfrontar al Novelda Unió en un camp que es trobava ràpid a causa de la pluja. El partit va començar amb domini local durant els primers 20 minuts amb un conjunt blanquet que abusava del joc directe. Amb el transcurs dels minuts l’Olímpic va anar guanyant protagonisme amb baló trobant-se un poc més còmode. A la finalització de la primera part el resultat era d’empat sense gols amb domini altern.
La segona part va començar de les pitjors de les formes per als xativins. Al cap de 4 minuts de la represa, Ruano, obria el marcador per avançar als locals. Tot i això, el partit estava obert, però al minut 64, de nou Ruano, anotava per posar terra pel mig. Camacho va moure la banqueta per buscar solucions, però el marcador en contra va pesar als olimpistes que al minut 65 veien com Ruano anotava el tercer per als seus. Amb el partit pràcticament sentenciat, l’ex Olímpic, Alejandro Belda, s’anotava un gol en pròpia porteria per deixar el marcador final en 3-1.
L’Olímpic no suma i perd el lideratge de la classificació que cedeix al Independent d’Alacant amb 15 punts i el segon classificat és el Torrevieja amb 14, pels 13 punts de l’Olímpic que és tercer empatat amb el Tavernes. La pròxima setmana visita la Murta el Torrevieja.