L’equip de govern insisteix en la transparència i el compromís amb l’atenció social de qualitat

Davant la nota de premsa difosa ahir pel Partit Popular de Xàtiva, l’equip de govern ha volgut aclarir i desmentir rotundament les afirmacions en les quals es qüestiona l’atenció prestada a les persones usuàries dels serveis socials municipals.

En primer lloc, han recalcat que l’atenció s’ha prestat al 100% en tot moment, i per tant, és absolutament fals que, com assegura el PP, hagen existit situacions de desatenció.

La suposada “minoració” de la qual parla la nota popular fa referència exclusivament a una qüestió tècnica relacionada amb salaris no devengats, degut a que no va ser possible la contractació d’una treballadora social exclusiva per al programa SASEM fins al mes de juny de 2024. Aquesta circumstància va estar condicionada pels processos de selecció de personal gestionats a través de Labora.

Tot i això, les atencions requerides dins del programa d’atenció a la salut mental crònica (SASEM) han estat plenament cobertes per altres professionals de l’equip de Benestar Social, assegurant així la continuïtat i qualitat del servei en tot moment.

Pel que fa a la justificació de les subvencions, han comentat que és lògic que només es puguen presentar les nòmines del personal realment contractat, i per tant, no es poden incloure les dades d’una persona que no ha estat incorporada fins a mitjan any.

L’equip de govern insisteix en la transparència i el compromís amb l’atenció social de qualitat, i lamenta que es tracte de confondre a la ciutadania amb notes de premsa alarmistes i sesgades que no reflecteixen la realitat de la gestió dels serveis socials municipals.