Els premis són xecs de diferent valor, tots ells per a consumir en el comerç local

Baix el lema “per Nadal fes la compra al comerç local”, la Regidoria de Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins ha encetat la campanya nadalenca de suport al comerç local 2023, una iniciativa amb la qual es pretén animar el veïnat a consumir en els establiments locals i fomentar l’activitat comercial del poble en aquestes dades, mitjançant el sorteig de diversos premis en forma de cistelles i xecs regal.
Fins al 5 de gener, per cada compra efectuada en algun dels quasi 100 establiments participants en la campanya, el client rebrà una papereta que haurà d’omplir amb les seues dades i dipositar-la en les urnes que s’habilitaran per a tal efecte. El dia 22 de desembre tindrà lloc el sorteig d’una cistella de Nadal en cadascun dels comerços. Per altra banda, el 5 de gener 2024 tindrà lloc a l’Ajuntament un sorteig entre totes les paperetes emplenades als establiments. Els premis són xecs de diferent valor amb un primer premi de 200 euros, un segon de 100 euros i un tercer de 50 euros i, a més a més, 20 xecs regal de 50 euros, tots ells per a consumir en el comerç local.
El regidor de l’àrea, Luís Santana, ha animat a tota la ciutadania a fer les compres al “poble perquè d’aquesta forma s’ajuda els veïns i veïnes que tenen un xicotet comerç local”.