Participen comerciants i veïns i veïnes de Xàtiva, i s’ha realitzat en localitzacions i establiments ubicats als principals carrers de la ciutat

L’Ajuntament de Xàtiva ha llançat aquest dijous, a través de les xarxes socials, la campanya «De casa, de Xàtiva», amb la qual es busca fomentar la compra als comerços locals i de proximitat, especialment durant les pròximes festes de Nadal.

Es tracta d’una mesura addicional de recolzament, que se suma a la campanya de bons locals al consum llançada precisament aquesta setmana per a que puga ser utilitzada de cara a les compres nadalenques, i amb la qual l’Ajuntament ha aportat un total de 600.000 euros, que sumats a la inversió dels veïns i veïnes de Xàtiva suposarà una injecció d’1,2 milions d’euros al comerç local, dels quals ja s’ha consumit el 30% en tan sols 48 hores.

La campanya s’ha centrat en localitzacions i establiments ubicats als principals carrers de la ciutat, tant en interior com en exterior, amb la participació de comerciants i veïns i veïnes de Xàtiva per tal de fer-la més reconeixible per a la ciutadania.

Tai com ha declarat l’alcalde de Xàtiva, aquest va a ser un Nadal molt diferent, i un dels sectors que més ha patit les conseqüències de la pandèmia aquest 2020 ha sigut el sector del comerç de la ciutat, per la qual cosa s’han portat a terme diferents campanyes i mesures des de l’ajuntament.