L’empresa Arcadia Media Consulting serà l’encarregada de dur a terme l’estudi, amb un pressupost de 8.350 euros i un termini de tres mesos 

L’Ajuntament de Xàtiva ha informat que iniciarà en els propers dies l’estudi previ de la situació del comerç a Xàtiva front a la crisi de la Covid-19, mitjançant l’empresa Arcadia Media Consulting SL, amb un pressupost de 8.350 euros i un temps d’execució de tres mesos.

L’empresa ha preparat una enquesta per tal de recopilar la informació dels propis comerços de la ciutat, la qual es llançarà entre els establiments de Xàtiva a partir de l’1 de juliol amb la intenció de respondre a una sèrie de qüestions. Entre les preguntes que se’ls formularà es troben el nombre d’empleats, l’antiguitat del negoci, la situació actual, les accions desenvolupades post-coronavirus, la liquiditat, la inversió, la publicitat o la venta tant presencial com online; entre d’altres.

Aquest formulari telemàtic servirà per construir una base de dades de comerços de Xàtiva, incorporant informació actualitzada dels mateixos, enriquint i augmentant la informació disponible fins al moment. Una vegada computat els resultats, s’oferirà un informe de conclusions per conèixer la situació i les mesures a poder implementar per a la reactivació del comerç.

D’altra banda, l’Ajuntament de Xàtiva va recordar que ahir dimecres 24 de juny va ser l’últim dia per a que els establiments i comerços de Xàtiva s’adheriren a la campanya de bons al consum que s’iniciarà el proper dimecres 1 de juliol, amb la qual es posaran a la venta 10.000 bons per valor de 40 euros. Aquests bons podran canviar-se entre els mesos de juliol i setembre a qualsevol dels comerços de Xàtiva que s’hagen inscrit en la campanya. Els bons es posaran a la venta al web de Caixa Ontinyent (www.caixaontinyent.es)