Els plenaris passaran a celebrar-se l’últim dijous de cada mes a les 19 hores

Hui, a partir de les 12 del migdia, en el plenari extraordinari de l’Ajuntament de Xàtiva, es ratificarà la nova organització de l’equip de govern que començarà a funcionar a partir de la primera Junta de Govern que se celebrarà el dilluns de la pròxima setmana i les primeres comissions informatives. 

Ahir dimarts, l’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, i la primera tinent d’alcalde, Amor Amorós, van comparéixer en roda de premsa per explicar la nova composició del govern, la confirmació de l’alcaldia i tinents d’alcalde, els integrants de la Junta de govern, la distribució de les noves àrees de gestió, que passaran a ser 3 en compte de 2, i les diferents delegacions d’alcaldia o regidories per a la legislatura 2023-2027. Escoltem a l’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà: 

L’acte informatiu va servir també per a explicar quins regidors tindran dedicació exclusiva, els nous salaris, personal de confiança, assignacions econòmiques als grups polítics i el calendari de celebració dels plens. 

La primera tinent d’alcalde, Amor Amorós va intervindre per a valorar l’acord al qual s’ha arribat en la composició del nou govern. L’escoltem: