El consistori emet un comunicat per esclarir la situació de la instal·lació

L’Ajuntament de Canals ha emés un comunicat oficial per explicar els motius del tancament provisional de la piscina coberta del poliesportiu municipal i deixar clara així la situació actual de la instal·lació. 

Segons expliquen des del consistori, “l’objectiu és efectuar millores en la instal·lació i treballar en la millora del contracte de prestació de servei.” Des de l’Ajuntament recorden que “la passada temporada d’hivern van ser moltes les queixes que van arribar per les deficiències en què es troba aquesta instal·lació.” Aquestes, unides a la situació sanitària actual, no permeten un servei segur als usuaris i usuàries.

D’altra banda, el contracte amb l’empresa adjudicatària va acabar el passat diumenge 6 de setembre. Per això, des del consistori no entenen “responsable” adjudicar un nou contracte sense garantir el millor estat possible de la instal·lació. Per tant, la finalització d’aquest contracte, el qual obligava a l’Ajuntament a abonar una quantia mensual a l’empresa que prestava el servei, es veu com una oportunitat per fer les intervencions necessàries abans d’oferir de nou el servei.

A més, s’aprofitarà aquest temps per a treballar un nou contracte de gestió de la piscina. Contracte que s’està treballant de forma conjunta amb el Club Natació La Costera, que està col·laborant en la millora de la qualitat del servei oferit a la nostra piscina.

L’objectiu final d’aquesta pausa, segons afegeixen des de l’Ajuntament de Canals, no és un altre que “millorar el servei que s’ofereix als usuaris i usuàries, millorant la instal·lació i millorant el contracte de prestació de servei de la piscina. Així com oferir un espai amb les màximes garanties de seguretat. No és suficient amb prestar un servei, aquest ha de ser de la màxima qualitat possible.”