L’aplicació, promoguda per Xàcex, està disponible per a Android i per a iOS i destaca per la seua senzillesa

Ahir dilluns es va presentar en roda de premsa la nova APP promoguda per l’associació de comerciants Xàcex amb la col·laboració de l’Ajuntament de Xàtiva, la qual porta per nom «Som la Costera» i brinda al consumidor l’oportunitat de trobar ofertes exclusives o de guanyar premis. En l’acte van participar la regidora de Promoció Econòmica, Raquel Caballero, el president de Xàcex, José Joaquín Calvo i la vicepresidenta, Mila Soler. 

L’objectiu d’aquesta nova aplicació, desenvolupada per XSI Xatired Soluciones, és el suport dels negocis i comerços locals. L’eina destaca per la seua senzillesa en l’exploració tant per part de l’usuari com del comerciant, ja que es crea un codi QR personal i intransferible. 

Segons va manifestar la regidora de Promoció Econòmica, Raquel Caballero, «aquest és un projecte que incentivarà el consum al comerç local de la ciutat de Xàtiva. Em consta que s’ha estat treballant durant molt de temps i esperem que altres associacions puguen sumar-se a aquest projecte». La regidora va afegir que s’oferiran productes i serveis municipals per poder promocionar-los a l’aplicació. 

El president de Xàcex, José Joaquín Calvo, va explicar que «aquesta és una eina de comerç que funciona a través del mòbil. L’aplicació servirà per a fidelitzar el comerç i els mateixos negocis tindran un espai on poder penjar les seues notícies i promocions». Per a poder accedir a l’APP com a negoci, serà necessari estar associat a alguna de les associacions participants, que de moment són Xàcex i Ahoxa. 

L’aplicació està ja disponible tant per a Android com per a iOs i compta amb diverses pestanyes com ara ofertes, notícies i un apartat per als comerços associats, que de moment superen ja la trentena.