“Jo, comerç local” és el lema de la campanya que s’ha posat en marxa

L’Ajuntament de la Llosa de Ranes va començar ahir una campanya digital per a difondre el comerç local. Els protagonistes d’aquesta iniciativa són les persones que estan al capdavant dels seus comerços i que han sigut fotografiats en els seus negocis. 

A través de les xarxes socials de l’ajuntament es publicaran fotografies dels comerços del municipi. La campanya, amb el lema de «Jo, comerç local» es desenvolupara durant diversos mesos i cada setmana es publicaran fotografies de diferents establiments. 

Amb aquesta campanya, l’ajuntament pretén apropar als veïns a totes aquelles persones que formen part del teixit comercial del municipi, al mateix temps que es vol valorar l’esforç que realitzen per contribuir a la dinamització de l’economia local. 

També es vol destacar amb la campanya els avantatges de comprar a les tendes locals, ja que ofereixen un tracte personal, pròxim i professional, dinamitzen l’economia local, participen en les activitats de la localitat i generen una economia més sostenible. 

La regidora de Comerç de l’Ajuntament de la Llosa de Ranes, Rosanna Revert, afirma que amb aquesta iniciativa “els comerciants locals ens han obert les portes perquè els puguem conéixer millor. Els comerciants són una part fonamental en l’economia del nostre municipi i amb el seu esforç creen ocupació, per això considerem important promocionar i recolzar el nostre comerç”.