Les falles de Xàtiva ja es preparen per a l’exposició del Ninot

Ahir diumenge es va viure una jornada marcada al calendari faller amb la Cavalcada del Ninot Infantil, on totes les comissions de la ciutat van participar oferint un espectacle divertit i molt familiar.

Amb aquest acte, es posa el punt final a les cavalcades del ninot. Les Falleres Majors, junt amb les seues corts i acompanyants, van presidir les desfilades, gaudint de l’enginy que cada comissió va aportar a l’esdeveniment. La Junta Local Fallera, ha agrait a totes les comissions la seua dedicació, així com l’esforç per donar vida a carrosses i disfresses elaborades amb cura. 

Després de la Cavalcada del ninot infantil, les falles de Xàtiva ja es preparen per a l’exposició del Ninot. Aquest dimecres, des de les 19 h, començaran a entrar els ninots participants. Dijous, està prevista la visita del jurat qualificador, i divendres, a les 20 h, tindrà lloc l’acte de lliurament de premis i la inauguració de l’exposició.

Dissabte que ve, a les 8 del matí, se celebrarà la macrodespertada, que donarà pas, a partir de les 12 h, a l’acte en contra la violència de gènere. Ja de vesprada, a partir de les 20 h, serà la tradicional crida de les falles a la plaça la seu. En acabar la crida, està previst un sopar, a les 22 h, en la Serratella d’Aielo de Malferit.