S’han repartit 126 carros de compra i 60 bobines de paper alimentari als comerços i associacions comercials

L’Ajuntament de Xàtiva ha presentat la campanya “Som de barri, de ciutat, de botiga i de mercat”, promoguda des de la Diputació de València per a fomentar el valencià en l’activitat comercial. A l’acte van assistir les associacions de comerciants de la ciutat i les empreses premiades als I Premis a l’Ús del Valencià en el comerç local de Xàtiva.

La campanya compta amb material aportat per la Diputació i consistent en 126 carros de compra i 60 bobines de paper alimentari, el qual s’ha repartit entre les associacions de comerciants de la ciutat Adexa, Xàcex i Gent del Mercat, així com també a les empreses premiades a la primera edició dels Premis a l’Ús del Valencià en el comerç local de Xàtiva: Mel de Romer, Centre Veterinari Amics, Bugaderia La neta, Clínica Veterinària El Passeig, El Quiosquet de l’Estació, Ambient Faller i Peus d’Àngel.

Tant els carros de la compra com les bobines de paper alimentari inclouen el nom de la campanya i també frases típiques que s’escolten a les botigues i als locals comercials, com ara “Qui va ara?”, “M’ho recomanes?”, “Bon dia!” o “Guarda-me’n per a demà”.

“Aquesta és una iniciativa en la qual unim esforços amb la Diputació de València per tal d’estimular el valencià i l’activitat comercial. Des de l’Ajuntament de Xàtiva continuem duent a terme aquest tipus de campanyes tan positives per a la nostra ciutat”, ha manifestat la regidora de Promoció Lingüística Mariola Sanchis.