Enguany, l’exguardameta Santiago Cañizares va apadrinar l’esdeveniment

El passat dimarts, coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, es va celebrar a Gandia la XI Volta a Peu organitzada per la Fundació Espurna, una iniciativa que busca fomentar l’activitat esportiva i la inclusió social.

Integrants del taller prelaboral TAPIS, destinat a persones amb diversitat funcional de l’Ajuntament de Canals, van participar en aquesta trobada esportiva. L’alcalde de Canals, Nacho Mira, i la regidora de Benestar Social, Mª Dolores Sanchis, van acompanyar-los en aquesta jornada tan especial, que reuneix projectes locals d’aquest tipus i posa en valor el paper de l’esport com a eina d’integració.

En cada edició, la Volta a Peu compta amb un padrí o padrina destacat. Enguany, l’exguardameta Santiago Cañizares va apadrinar l’esdeveniment, afegint un toc d’emoció i reconeixement a la jornada.

La Fundació Espurna treballa per acompanyar les persones amb discapacitat intel·lectual en la seua recerca de la felicitat i la plena inclusió social, educativa i laboral, consolidant-se com un referent en aquest camp.