Durant la sessió es va explicar el marc legal existent i les vies d’actuació davant estes situacions

El Partit Popular de Xàtiva va celebrar el passat dijous 11 de desembre, a la Casa de la Cultura, una xarrada informativa sobre ocupació il·legal i criminalitat, adreçada a veïns, propietaris i comunitats de veïns. Segons la formació popular, l’objectiu era informar la ciutadania sobre una problemàtica que afecta la convivència i la seguretat al municipi.
Des del PP es va advertir de l’increment de delictes contra el patrimoni a Xàtiva en els darrers trimestres, d’acord amb dades del Ministeri de l’Interior, i es va vincular l’ocupació il·legal amb conflictes veïnals i degradació dels barris.
Durant la sessió es va explicar el marc legal existent i les vies d’actuació davant estes situacions. Els populars van criticar la manca d’una estratègia municipal específica i van reclamar major coordinació amb les forces de seguretat, protocols d’intervenció ràpida i mesures de suport a propietaris i comunitats de veïns. Escoltem la valoració del portaveu popular Marcos Sanchis: