El consorci posa el focus en la importància de la prevenció en la generació de residus

El Consorci de Residus V5 – COR ha presentat la campanya “Greenfriday”, amb l’objectiu de ‘repensar els nostres hàbits de consum”. 

Aquesta iniciativa tracta de contraprogramar el conegut Blackfriday, que a més de disparar les dades de consum a tot el món, també ho fa amb les xifres de residus generats. 

La campanya té dos objectius molt definits. D’una banda, generar en la ment dels consumidors una certa reflexió, i combatre la compra impulsiva. Però sempre, tenint en compte que malgrat ser un Consorci de Residus, no es pretén ferir la sensibilitat del xicotet comerç ni perjudicar-lo de cap manera. Per això, dins dels paràmetres d’un consum responsable, sempre es recomana el consum de proximitat per damunt d’aquell que es desenvolupa en l’àmbit de les grans superfícies. 

El marc principal en el qual es desenvoluparà la campanya serà les xarxes socials del COR, Facebook, Twitter i Instagram, i s’espera arribar a un públic objectiu ampli.