El club compta amb 392 usuaris actius i actualment entrena en tres piscines

Canals, amb més de 13.000 habitants, fa 35 anys que reclama una piscina coberta, i el Club de Natació la Costera s’ha vist obligat a traslladar-se fins a Gandia o València per a poder practicar la natació.

El club, compta amb 392 usuaris actius. Actualment entrena en tres piscines: una de 20 metres a 15 km de Canals, la de les Pereres a Xàtiva, de 25 m, i la de 16 metres de Canals.

A més, el tancament del poliesportiu municipal d’Ontinyent i de la piscina del gimnàs Avança Fitness a Xàtiva ha provocat un col·lapse sense precedents en tota la comarca, i les piscines de les Pereres, Genovés i Olleria no donen proveïment.

Segons el club Natació de la Costera, “Canals necessita una piscina coberta ja. És una qüestió d’esport, de salut i de dignitat per a la nostra ciutadania.”