L’APP està disponible per a Android i iOS i a través de la web www.lineaverdexativa.com i del telèfon 902.193.768

Des de la seua implantació l’any 2010, el servei “Línia Verda” ha permés establir un canal directe entre la ciutadania de Xàtiva i l’Ajuntament per a comunicar desperfectes localitzats al municipi. A dia de hui, ja s’han resolt 19.223 incidències, fet que demostra l’alta participació i implicació veïnal en la millora de l’entorn urbà.

Les incidències més habituals fan referència a neteja (18%), voreres i calçades (10%), mobilitat i seguretat viària (9%), parcs i jardins (8%), gestió de residus (8%), fuites d’aigua (7%), enllumenat públic (7%) i urbanisme (6%).

L’aplicació “Línia Verda”, disponible per a Android i iOS, permet comunicar d’una manera àgil qualsevol incidència, incloent-hi localització, imatge i observacions. Els veïns poden seguir l’estat de la seua petició i rebre notificacions sobre el seu procés de resolució. A més, també poden fer consultes ambientals, que són resoltes per un equip d’experts en un termini màxim de 24 hores.

El servei també està accessible a través de la web www.lineaverdexativa.com i del telèfon 902.193.768 en horari de 8 a 17 hores. L’Ajuntament valora molt positivament la resposta ciutadana i agraeix la col·laboració activa en el camí cap a un municipi més net, sostenible i responsable.