L’Ajuntament va anunciar que instal·larà càmeres de reconeixement de matrícules i altres mesures amb la funció de sancionar els excessos de velocitat

Aquesta setmana passada, l’Ajuntament va anunciar que adoptarà mesures proposades per l’Associació i instal·larà càmeres de reconeixement de matrícules i altres mesures amb la funció de sancionar els excessos de velocitat.
L’Associació celebra que s’haja escoltat la seua proposta, encara que al·leguen que s’ha d’entendre el Barri antic com “una microciutat dins d’una altra, que requereix actuacions integrals” i no una política d’ocurrències puntuals.
Segons Casc Antic Digne i Viu, es repeteix l’error d’entendre que el nucli antic són els dos carrers més pròxims a l’Albereda, quedant un enorme espai superior absolutament oblidat i alié a aquestes mesures de pacificació del trànsit, per la qual cosa no les entenen únicament per a una determinada zona.
També critiquen el que qualifiquen de “política estèril d’atenció màxima a saraus de carrer, focs artificials, banderoles de colors i pandereta” en una zona amb problemes com una xarxa d’aigua potable obsoleta, un patrimoni històric que s’afona, carrers replets d’orines i brutícia, i un xicotet comerç que agonitza.