El seu germà, Pasqual Tormo, president del Moto Club Tormo, qui va dirigir unes emotives paraules cap a la figura del campió

El pavelló d’esports de Canals ple de gom a gom va rendir homenatge al bicampió mundial de motociclisme, Ricardo Tormo.
El passat divendres, 27 de desembre, es va commemorar el 26e aniversari de la mort d’aquest veí il·lustre d’Aiacor. Amics, familiars i membres de la corporació municipal van acompanyar el seu germà, Pasqual Tormo, president del Moto Club Tormo, qui va dirigir unes emotives paraules cap a la figura del campió.
A continuació, es va dipositar una corona de llorer en la figura de Ricardo Tormo que està situada a l’entrada del pavelló d’esports que du el seu nom.