La pròxim cap de setmana és el torn dels benjamins i alevins que competiran en la Piscina Municipal Coberta de Torrent

El passat cap de setmana els dies 6, 7 i 8 de desembre, es va celebrar en la Piscina Municipal Coberta la Salera de 50 m. de Castelló, el XXI Trofeu Internacional Castalia Castelló, que en aquesta ocasió es va competir en el mode pileta de 25 m. En l’edició del trofeu d’enguany van participar 802 nadadors integrats en 59 clubs de la RFEN de diferents comunitats autònomes. 

Pel club Natació Xàtiva van competir els següents nadadors:

Categoria Infantil: Rebeca Ferrer

Categoría Júnior: Bea Descals, Andrea Soriano, Paola Andani i Guillem Siles.

Categoria absoluta: Sara Matías i Claudia Marco

El trofeu va tindre cinc sessions, la primera el divendres vesprada. En les sessions del dissabte i del diumenge es van celebrar al matí les sèries eliminatòries sent la vesprada per a les finals. Sent el total de proves individuals de 32. Els nadadors de Xàtiva van participar en 10 de les proves individuals del Trofeu.

En relació a les classificacions els nadadors del Club Natació Xàtiva van aconseguir bones classificacions aconseguint plaça per a la final B en les següents proves:

Andrea Soriano en la prova de 50 m. esquena ser classifique per a la final B amb un registre de 30”96, millorant el seu registre en la final a 30”88. En els 200 m. esquena amb un temps de 2´30”41, va entrar en el seté lloc per a la final B i en la mateixa es va classificar en sisena posició amb un temps de 2´28”44.

La pròxim cap de setmana és el torn dels benjamins i alevins que competiran en la Piscina Municipal Coberta de Torrent.