Es pot adquirir als edificis municipals, al preu de 3 euros, i els beneficis aniran destinats a l’Associació Espanyola contra el càncer

Ahir dimarts es va presentar en l’Ajuntament de Xàtiva el calendari solidari de la Policia Local de Xàtiva per al 2025, que porta per nom «Persones», i els beneficis de la seua venda aniran a parar a l’Associació Espanyola contra el Càncer. La regidora de Seguretat, Xelo Angulo, va explicar quina és la imatge que s’ha volgut mostrar en aquest projecte. L’escoltem:
S’han realitzat un total de 1.000 unitats, que es poden ampliar si s’exhaureixen les existències, i les fotografies han corregut a càrrec del fotògraf Adrià Simó. També han col·laborat per a poder dur a terme la impressió una desena d’empreses locals. L’autor del treball va explicar que les fotografies busquen la part més humana dels agents. Així ho va explicar:
El Policia Local, Jordi Chordà, un dels artífex del projecte, ha destacat que «gràcies a Adrià Simó, qui ha fet una gran tasca, hem pogut dur a terme aquest calendari solidari amb el qual es vol fer veure que, abans que agents, som persones. Esperem tindre un gran volum de vendes per a arreplegar un bon pessic solidari i posar el nostre granet de sorra en la investigació i el recolzament a la lluita contra el càncer».
Per la seua part, la presidenta de la Junta Local de l’Associació Espanyola contra el Càncer, Xelo Boluda, va expressar que «en 2021 ja vam col·laborar en aquest calendari amb la Policia Local, i sempre és un orgull que es compte amb nosaltres per a aquestes accions benèfiques. Com no pot ser d’altra manera, enguany, aquesta col·laboració anirà a parar a les famílies afectades per la DANA».
El calendari té una aportació solidària de 3 euros i es pot adquirir en els edificis municipals de la ciutat: Casa de Cultura, Casa de la Joventut, Oficina de Turisme, Ajuntament de Xàtiva i Comissaria de la Policia Local.