Es tracta d’una campanya audiovisual amb un to humorístic per destacar els avantatges del xicotet comerç de la ciutat

Xàtiva llançarà el primer vídeo de la campanya “Comerç local, més del que t’esperes” per promocionar els negocis de proximitat de la ciutat el pròxim dilluns, 4 de novembre. Es tracta d’una iniciativa audiovisual amb un toc humorístic i absurd que destaca els avantatges del comerç local en contrast amb les compres en línia i les grans superfícies.

La campanya consta de quatre vídeos curts, cadascun centrat en un tipus de comerç, i amb una escena quotidiana que es transforma en surrealista. Acompanyen a aquests vídeos 4 murals de la mateixa temàtica que es trobaran tant a les xarxes socials com als carrers i que contenen un QR que dirigeix a cada vídeo amb qui guarden relació. També forma part d’aquesta campanya un vídeo més llarg que ja es va llençar a les xarxes socials de l’Ajuntament de Xàtiva el passat 25 d’octubre, amb motiu del Dia del Comerç Local.

Aquest pròxim dilluns es presentarà el primer dels quatre vídeos, on una parella jove busca un armari que dure, evitant els mobles d’automuntatge que es desmunten amb facilitat. Els tres vídeos restants es publicaran al llarg del mes de novembre a les xarxes socials municipals.

Es tracta d’una acció promocional adreçada als usuaris de les xarxes socials amb una combinació de vídeos, imatges icòniques i la participació de les persones joves de la ciutat per tal de reforçar la consciència sobre els avantatges del comerç local i promoure el seu ús entre les noves generacions.