Es repartiran 5.000 borses de compra personalitzades al Mercat Municipal i 50.000 etiquetes adhesives a comerços de la ciutat per dinamitzar el valencià

Amb motiu del Dia del Comerç Local, Xàtiva ha posat en marxa una sèrie d’iniciatives per a fomentar i visibilitzar el comerç de proximitat. Entre les accions destacades, s’han repartit 5.000 borses de ràfia personalitzades al Mercat Municipal. Aquestes borses, gratuïtes per a les persones que realitzen alguna compra, inclouen dissenys amb informació sobre les fruites i verdures de cada temporada, amb la finalitat de promoure un consum de proximitat.

A més, ja ha començat una campanya en xarxes socials amb l’objectiu de dinamitzar el comerç local. Al llarg d’un mes, els comptes municipals interactuaran amb els usuaris per compartir recomanacions i experiències de compra a la ciutat, a més de posar en valor els comerços preferits de la població. La regidora de Promoció Econòmica, Raquel Caballero, ha subratllat “la importància del comerç local per a la nostra ciutat, que necessita tot el nostre suport per continuar funcionant i que, mitjançant iniciatives com aquesta, es fomenta, impulsa i visibilitza.”