La proxima setmana, en l’assemblea de Xàtiva Unida, es farà l’anàlisi d’aquestes dades i de totes les aportacions fetes

La ciutadania ha marcat com a prioritàries les propostes de la renovació de la xarxa d’aigua, la millora de l’hospital, l’accessibilitat, la millora de l’atenció a la gent gran i l’accés a l’habitatge. 

Amor per Xàtiva és el nom de la campanya que el passat mes de desembre llançava Xàtiva Unida per a convidar a la ciutadania a prioritzar 5 de les 15 propostes que el col·lectiu ha treballat per al programa electoral amb el qual concorreran a les pròximes eleccions. L’enquesta també ha facilitat que qualsevol persona aportara la seua pròpia proposta perquè, com comentava Amor Amorós, “ara es tracta de donar-li cabuda a totes aquestes necessitats que la ciutadania ha detectat”. 

Tant la renovació de la xarxa d’aigua com la millora de l’hospital han obtingut un 12% dels vots. El 10% de les persones participants han prioritzat la millora de l’accessibilitat, ampliar el verd a la ciutat i millorar el servei de bus urbà. A continuació, i també amb un 10% dels vots ha estat la proposta de facilitar un envelliment amb assistència a domicili i ampliar les places de centre de dia per a la gent gran. Finalment, un 8% ha escollit la proposta d’impulsar lloguer d’habitatge jove al nucli antic. 

La proxima setmana, en l’assemblea de Xàtiva Unida, es farà l’anàlisi d’aquestes dades i de totes les aportacions fetes. Segons Xàtiva Unida, la formació continuarà apostant perquè el programa incloga accions que transformen Xàtiva en una ciutat amable, que cuida i de futur.